Wednesday, November 23, 2011

Prepare your Thanksgiving turkey on the first page of Google!

 Tomorrow, the fourth Thursday in November and according to an old tradition, Thanksgiving in America considered.
Yes! You are actually Tzyynkrdn the turkey to your taste. In these terms, there are other features that are reluctant to send a link to your friends Happy turkey day Shkrgzaryst decorated. (This one I made), Thanksgiving, or Thanksgiving to Wikipedia, Thanksgiving is a traditional Christmas in the United States and Canada where the celebration is held thanks to the products and results of the product.
The celebration on the fourth Thursday of November in the United States and Canada is the second Monday, October. These days, holidays in the United States of America is.

فردا چهارمین پنج شنبه ماه نوامبر  و بنا بر یک رسم قدیمی، روز شکرگذاری در آمریکا به حساب می‌آید. در این روز که به مناسبت یک سنت دیرینه و به شکرانه محصولات فصل برداشت محصول، جشنی برگزار می‌شود معمولا بوقلمونی را سرخ کرده و با خوردن آن این جشن را برگزار می‌کنند و این بوقلمون به نماد این روز تبدیل شده است.
اما گوگل  امروز لوگوی خود را به همین مناسبت تغییر داده اگر فکر می‌کنید که این لوگو بوقلمونی سرخ شده است کاملا اشتباه می‌کنید چرا که گوگل تزئین بوقلمون زنده را به شما سپرده تا بوقلمون مورد نظر خود را برای برگزاری جشن آماده کنید.

در ابتدای کار شما اینجا یک بوقلمون با پرهای رنگی و تاج تزئین شده را می‌بینید اما کافیست که بر روی بال‌ها، سر و پاهای این بوقلمون کلیک کنید تا نتیجه کار را ببینید.
بله! شما در واقع در حال تزئین‌کردن این بوقلمون به سلیقه خود هستید. در این به اصطلاح، دودل یک ویژگی دیگر هم هست که آن ارسال لینک بوقلمون تزئین شده شما به دوستانتان برای تبریک روز شکرگذاریست. (این یکی را من ساختم) روز شکرگذاری یا همان Thanksgiving به نوشته ویکیپدیا؛ روز شکرگذاری یک عید سنتی در ایالات متحده و کاناداست که در آن به شکرانه محصولات و نتایج فصل محصول جشنی برگزار می‌شود.
در ایالات متحده این جشن در چهارمین پنج شنبه ماه نوامبر و در کانادا در دومین دوشنبه اکتبر گرفته می‌شود. این روز از تعطیلات رسمی در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts